O mnie

Jestem nauczycielką języka angielskiego z 20-letnim stażem w szkole średniej. Przez 13 lat pracowałam również w NKJO, prowadziłam zajęcia z PNJA, metodyki,teorii uczenia i nauczania oraz historii USA i WB. Nadzorowałam pisanie prac dyplomowych z metodyki. Jestem PZE na egzaminie maturalnym oraz egzaminie gimnazjalnym. Oferuję konsultacje w zakresie pisania prac licencjackich oraz magisterskich z metodyki j. ang oraz korektę. Blog ten adresowany jest przede wszystkim do nauczycieli języka angielskiego, ale również innych języków oraz studentów filologii angielskiej (specjalność nauczycielska) Oświadczam, że informacje zawarte na tym blogu nie zawierają żadnych informacji na temat mojego miejsca pracy, a wszelkie podobieństwo do osób lub zdarzeń jest zupełnie przypadkowe. It is a blog for for English teachers. If you are interested in methodology of teaching English and not only join us.You can comment in English.

środa, 17 lutego 2016

Wracam na dobre :-)

Moi drodzy miło mi powitać Was znowu. Z przykrością stwierdzam, że minęło sporo czasu, sporo się w tym czasie wydarzyło, ale zapewniam Was, że ciągle pojawiają się nowe pomysły oraz nowe osoby są dla mnie źródłem inspiracji. Kochani działam już tu i ówdzie i zamierzam to poszerzyć. No i zamierzam bywać tu regularnie i zdawać relację z tego co się dzieje.

Wspomnę skąd moje zainteresowanie metodyką nauczania języka angielskiego. Otóż na studiach był to mój ulubiony przedmiot, pisałam pracę licencjacką i magisterską i miałam okazję prowadzić zajęcia z tego przedmiotu w Kolegium Nauczycielskim. Postanowiłam podzielić się z Wami swoją wiedzą gdyż oprócz studentów poznałam wielu nauczycieli angielskiego, którzy mieli zajęć z metodyki dość mało jako, że sytuacja zmusiła ich do przekwalifikowania się i robili to w ramach studiów podyplomowych, może kursów i w ten sposób zdobyli uprawnienia do nauczania. Od czasu gdy ja ukończyłam studia wiele się zmieniło i dużo uczę się od Was młodzi nauczyciele, sporo czytam w internecie ale też zgromadziłam sporo materiałów dotyczących metodyki.

Kochani jestem administratorem następujących grup na FB:

https://www.facebook.com/groups/NauczycieleJezykaAngielskiego/?fref=ts
https://www.facebook.com/groups/MetodykaJezykiObce/?fref=ts
https://www.facebook.com/groups/1639997736288702/?fref=ts

Zainteresowanych serdecznie zapraszam. W ramach tych grup w sierpniu organizuję Zlot Nauczycieli Języków Obcych. Od czasu do czasu organizowane będą małe spotkania towarzyskie. Takie moje miejsce to Kraków, ale wiem, że ludzie spotykają się przy różnych okazjach, na szkoleniach a to jest świetne dla współpracy.
Kochani powiem jeszcze dlaczego próbuję działać na necie. Otóż spotkałam się ze sporą sympatią ludzi i zainteresowaniem tym co robię. Ale też widzę, że są osoby, które chcą o coś zapytać, poradzić się, nie tylko w kwestii uczenia języka czy przygotowania do egzaminów ale ogólnie w kwestii pracy w szkole, Czytam o problemach nauczycieli w necie, na Fb w różnych grupach i widzę, że naprawdę to temat rzeka. Ponieważ niejednokrotnie ktoś pisze do mnie pytając o radę uznałam, że warto działać i oprócz tego, że sama korzystam z Waszej wiedzy, mam nadzieję podzielę się z Wami tym co sama umiem. Tak więc komentujcie, pytajcie, sugerujcie, razem będziemy tworzyć tego bloga.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz