O mnie

Jestem nauczycielką języka angielskiego z 20-letnim stażem w szkole średniej. Przez 13 lat pracowałam również w NKJO, prowadziłam zajęcia z PNJA, metodyki,teorii uczenia i nauczania oraz historii USA i WB. Nadzorowałam pisanie prac dyplomowych z metodyki. Jestem PZE na egzaminie maturalnym oraz egzaminie gimnazjalnym. Oferuję konsultacje w zakresie pisania prac licencjackich oraz magisterskich z metodyki j. ang oraz korektę. Blog ten adresowany jest przede wszystkim do nauczycieli języka angielskiego, ale również innych języków oraz studentów filologii angielskiej (specjalność nauczycielska) Oświadczam, że informacje zawarte na tym blogu nie zawierają żadnych informacji na temat mojego miejsca pracy, a wszelkie podobieństwo do osób lub zdarzeń jest zupełnie przypadkowe. It is a blog for for English teachers. If you are interested in methodology of teaching English and not only join us.You can comment in English.

czwartek, 6 listopada 2014

Powitanie :-)



Początki są zawsze trudne, ale mam nadzieję, że z czasem ten blog nabierze rozpędu. Potrzebowałam trochę czasu, żeby do tego dojrzeć. Potem nie miałam koncepcji i… No właśnie, poznałam grupę bardzo fajnych ludzi, którym bardzo dziękuję ogólnie za to, że są oraz za to, że natchnęli mnie do tego jaki klimat chcę tu wprowadzić. Generalnie blog ten dotyczy metodyki nauczania języka angielskiego, ale będą tu również informacje dotyczące szkoły ogólnie. Postaram się zamieszczać dłuższe, konkretne posty tematyczne, a czasem tylko zasygnalizuję temat. Zachęcam do dyskusji, komentowania oraz sugestii dotyczących kolejnych notek. Chcę, żeby to był taki blog tworzony wspólnie w miłym towarzystwie. Znajdziecie tu także link do bloga kulturowego, na którym od czasu do czasu zamieszczę jakieś ciekawe informacje. Zachęcam wszystkich do czytania i aktywnego udziału w tworzeniu tego bloga. Będę tutaj pisać w języku polskim i angielskim, aby nauczyciele z innych krajów również mogli z nami porozmawiać.


16 komentarzy:

  1. Będę śledzić :) Powodzenia! Ania Bez.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję i zapraszam, zawsze jesteś tu mile widziana :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja zawsze chetnie na kawe i pogaduchy zagladne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj kochana w gronie blogerów :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Monika dziękuję i cieszę się, że będę mogła Cię też odwiedzać :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. pozdrawiam i życzę wytrwałości :)
    nulla dies sine linea

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem na Twoim blogu - czekam na następne posty.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zuzia bardzo dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Melduję się, będę zaglądać! Powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki Ania, zapraszam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniale, że w końcu wystartowałaś! Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, jestem trochę spóźniona, ale zamierzam kontynuować :-)

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. Jakub bardzo dziękuję, mam małe opóźnienie, ale może uda się pisać teraz częściej.

      Usuń